What's Time Now?

Follow me and I'll follow u back (just inform k)

Al-Fatihah..


hari ini aku menerima satu berita yang membuatkan aku terperanjat dan membuatkan aku rasa macam x pcaya.. hidup ini hanya sementara,  yang hidup pasti juga akan mati dan yang datang itu juga pasti juga akan pergi.. yang menjadikannya lebih memeranjatkan, aku tidak menyangka bahawa dengan umur yang begitu muda, die pergi meninggalkan rakan-rakan dan dunia ini dan pergi ke dunia yang kekal abadi.. doa kan rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan dengan golongan orang-orang yang bertaqwa.. walau pun tidak mengenali arwah dengan rapat tetapi melihat sahaja perwatakkan arwah sudah menggambarkan personaliti arwah yang sebenarnya dan saya beruntung dapat mengenali seseorang yang mempunyai keperibadian yang sempurna seperti arwah..

Al-Fatihah untuk arwah fadhiri (ex-jmk KUO) dan juga arwah faizol yang telah kembali ke rahmahtullah pada awal pagi tadi akibat terlibat dalam satu kemalangan berhapiran kawasan tg. malim..jenazah arwah fadhiri telah dibawa ke hospital teluk intan dan jenazah arwah faizol telah di bawa ke hospital slim river.. arwah faizol menghembuskan nafas yang terakhirnya  di tempat kejadian disusuli arwah fadhiri yang menghembuskan nafas terakhirnya pada sekitar jam 10 pagi tadi.. Al-Fatihah..

Category:  
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response.
0 Responses
Related Posts with Thumbnails