What's Time Now?

Follow me and I'll follow u back (just inform k)

My Version of Grooming Tips

ADIDAS ACTION 3 24H ANTI-PERSPIRANT for WOMEN'


salam..

tajuk yang telah pun ada untuk minggu kelapan ni.. My Version of Grooming Tips.. cakap pasala grooming ni kan.. memang semua orang ada cara sendiri untuk jadi grooming ataupun nak melawa kan? hehehe.. macam aku ni tak ada la pandai sangat nak melawa ni.. just yang simple dan casual pun da cukup da.. biasanya untuk orang perempuan la kalau nak melawa pun sebab nak tackle balak2 handsome.. kalau lelaki tak perlu kot.. just nampak kemas dan sedap mata memandang pun da kira ok da tu..

kalau perempuan, dia kena tau macam mana nak jaga penampilan supaya nampak kemas dan juga orang tengok pun akan tertarik dengan dia. tak ada lah nanti orang cakap dia ni tak pandai nak jaga kebersihan diri. kekemasan tu penting supaya orang tengok kita lebih yakin dan juga orang pun akan percaya dengan kita. ok, contohlah kan kalau anda semua jadi promoter, so penampilan kena lah kemas, baru lah orang nak beli barang yang kita jual tu.. kalau kita nampak selekeh, macam mana orang nak yakin dengan kita kan? so sangat penting untuk kita tahu macam mana untuk menjaga kekemasan dan kebersihan diri.

ok satu lagi, barang yang kita guna juga perlu betul. contohnya macam minyak wangi. kita mesti tahu apa yang sesuai untuk kita. kalau kita jenis yang suka dengan bau yang tak berapa keras, jangan lah guna pewangi yang boleh wat hidung bersin melampau, so cari la pewangi yang lembut sikit bau nye.. barulah senang hidup kita hahaha.. ketiak tu pun sama gak.. pakai deodorant.

nanti tak la bau masam je ketiak tu hehehe.. biarlah wangi sikit, pakai la apa-apa barand pun asalkan ok tapi aku suggest korang pakai lah brand 'ADIDAS ACTION 3 24H ANTI-PERSPIRANT for WOMEN' ni (bagi perempuan sahaja). sebab brand ni ade macam2 jenis yang korang boleh pilih.. sangat berbaloi ok hehehe.. antara jenis yang ada ialah PRO CLEAR, INTENSIVE, SENSITIVE, PURE, FRESH dan CONTROL. sangat berbaloi-baloi ok hahaha.. mesti boyfriend pon mari punya hehehe...

ok lah sampai sini je ok hehehe..

nanti minggu depan kita sambung lagi borak yang lain pula hehehe...

k salam hehee

apa-apa pun check it out : Project Alpha

Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS.

 
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response.
0 Responses
Related Posts with Thumbnails