What's Time Now?

Follow me and I'll follow u back (just inform k)

Oh My Dream Car hehe..

Salam..

Hye semua, tadi aku pergi jalan-jalan kat mudah.com hehehe.. seronok gak tengok barang-barang yang ada jual kat situ. macam-macam la yang aku cari, aku cari kereta-kereta terpakai yang elok, sportrim la, macam-macam la.. bak kata orang window shopping hahaha.. nak beli tak mampu, just tengok je la.. tu yang bengang je tu, sebab dapat tengok je, tak dapat beli hahaha..

dalam khusyuk aku tengok-tengok kereta ni, tiba-tiba aku terperasan dua bijik kereta yang menarik perhatian aku.. 1st sekali kereta Toyota Vios TRD Sportivo dan Honda City model baru punya.. memang cun melecun, harga kira ok la kalo kerja ok hehehe.. bile tengok tu mau terliur gak la kan tapi apa boleh buat, untuk sekarang ni just boleh tengok je la orang pakai kereta-kereta idaman aku ni.. tunggu aku posting nanti, akan ada la salah satu kereta idaman aku ni hehehe.. tak kiralah apa jadi, sanggup ikat perot tu hahhaa..

aku ni jenis tak letak impian tinggi-tinggi sangat. kalau ikot hati memang aku nak beli honda civic Type R tu.. memang lagi style la, tapi harga dia mau terberak nak membayarnye hahaha.. tak makan aku camni hahaha.. setakat ni, ni la kereta-kereta yang menjadi pujaan hati ku hehehe.. kalau dapat la.. doakan aku cepat-cepat posting hahaha.. tak sabar gila nak duduk dalam kereta tu hehehe.. (macam confirm dapat je).. ok la untuk tatapan korang semua, ni aku ade bagi gambar-gambar keretanya yang aku telah google hehhee.. thanx la kepada pakcik google kerana supply gambar untuk aku ok? hehehe..



VIOS TRD SPORTIVO


Dalaman Kereta ni


Ni Pulak Depan Kereta


Ni Pulak Belakang Kereta



HONDA CITY NEW


Ni Dalaman Kereta


Ni Pulak Depan Kereta


Ni Pula Dari tepi..



ok la itu sahaja yang aku nak kongsi dengan korang hehehe.. hope doakan aku dapat kerja cepat supaya dapat beli salah satu kereta ni hahaha.. ok kawan-kawan, thanx ek sebab luangkan masa baca entri aku. nanti datang la selalu ok? hehehe.. ok la aku blah dulu, jumpa lagi kat entri lain pula ok? hehehe..

ok salam semua..


 
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response.
2 Responses
  1. kereta ni jual kat mudah.com? giler ah...beli lah apalagi..heheh

  2. gravatar Anonymous

    honda city nmpk lg stylo r bro...

Related Posts with Thumbnails