What's Time Now?

Follow me and I'll follow u back (just inform k)

Isteri Pemalas?

jadilah isteri mithali ok?

salam semua..

pagi ni aku cam rajin pula nak buat entry kan.. selalu bikan main malas lagi hahahhaa.. takpe.. pagi2 macam ni bagus kalau buat entry.. otak tengah fresh.. so ada la juga idea nak buat entri.. yang penting aku sedih la sebab manchester united dah kalah pagi tadi huahuahua.. padah kutok arsenal

tp bukan itu yang aku nak citer kan dalam entri kali ini. tadi aku dengar radio, Hot.Fm.. pastu aku dengar kak Fafau kita ni bincang tentang isteri yang pemalas bangun pagi hahahahha.. ada gak isteri yang macam ni kan? macam mana boleh kawen ni.. tak layak kawen lagi tuh.. agaknya malam tu tidor lambat kot? hahahahaha.. whatever.. tapi bagi aku la kan.. sebagai seorang isteri, sepatutnya dia yang bangun awal dulu.. wat sarapan ke apa yang patut.. ni tidak.. suami pula yang kejutkan die.. ape kes?? hahahhaa

bawak bersabar je la kalau ada isteri macam ni.. jangan marah la kalau pasni suami kawen lagi satu ek? kena lah perbetulkan diri tu supaya suami sayang lebeh kt isteri.. kalau macam ni.. cantik macam mana pun still kena rejek.. kikikikiki..

aku terasa cam nak mintak pendapat blogger2 sekalian.. agak2 nak buat macam mana ek kalau kita ada isteri macam ni? tak kan nak duk diam je kan? mesti kena buat something.. kalau tak memang naik lemak la isteri tu.. silap2 kita plak yang persalahkan nanti hahahaha.. ermm.. ok la.. aku tinggalkan persoalan ini untuk korang sume jawab..

hehehehe..

p/s: kepada isteri2 2\tu, jadilah insan yang paling suami anda suka k? hehehehe...

k tata salam...

Category:  
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response.
12 Responses
  1. sbg seorg isteri,
    sy rasa mmg tak patut kalau isteri tu lambat bgn melainkan tak sengaja.
    mmg sepatutnya kalau sempat isteri buat sarapan, sekurang2nya minuman pagi2 sblum g keje... dan rumah mestilah tip top selalu..
    kdg2 hairan tgk isteri yg malas kemas rumah, malas basuh , malas lipat baju...
    bersedia jadi isteri tapi pemalas..
    sy paling tak boleh terima tgk rumah org bersepah... ish3

  2. hahaha.. 2 la lumrah alam skunk.. ramai jew pmpn yang mcm ni skunk.. kt luar nmpak cantik jew.. bila da kawen baru taw prangai ahhahaha.. ni yg wat aku takut nk kawen ni hahahaha...

  3. kne la suami jd baik dlu.. tnjuk cth.. jgn brngn nk dpt yg baik if sndri xjd baik.. ye x

  4. suami isteri kne mainkan peranan,
    jgn la mghrap pd slh sorg je.. sama2 la nk hdup bsama kan..

  5. hah yezzaaa... btol2.. isteri yg baik utk suami yg baik kn? hehehehe...

  6. btol gak tu. suami pon kena baik dlu. xbleh nk tido je mmnjng. lainla kalo suami tu hari2 kejutkn isteri bgn. baru tak bleh nk terima. bak kate tuan rumah, carik lain jgn marah. ahaks..

  7. haha.. 2 r.. give n take la kn hehehhee..

  8. sbg lelaki jgn la terlalu hrpkan isteri tu wat sume bnde.
    kesian kat isteri. dah la kne wat sume kerje. pastu mlm suami mntak bukan2 plak tu. kre x slh la kalo isteri bgn lmbt. tp jgn r kalo kt umah mak mertua pon wat perangai nie. hahaha.


    psl isteri yg bgn lmbt nie jgn dilabel sbg pemalas. pnt taw x jd isteri nie. korang sbg lelaki x rse bnd nie. nmpk dr luaran je.

  9. sokong maCy.
    kalo nak isteri tu baik, kne la jd baik dlu. tnjuk cntoh yg baek.

  10. sokong maCy.
    kalo nak isteri tu baik, kne la jd baik dlu. tnjuk cntoh yg baek.

  11. alalala.. memang tak patut.. tapi kadang-kadang si suami juga mesti la bertoleransi. sama-sama dalam semua hal.

  12. haha.. ha ah btol la 2 hehehe.. suami jgn la ego sgt k.. cube2 pa fhm isteri anda k hehhee..

Related Posts with Thumbnails