What's Time Now?

Follow me and I'll follow u back (just inform k)

Rahsia Dalaman Wanita



Salam 


hehee.. kali ini aku nak bercerita sedikit tentang rahsia dalaman orang perempuan yang korang sume tak tahu kan? hehehe.. kadang2 orang wanita pon tak tahu ape yang ada dalam tubuh badan dorang ni, apa yang ade dalam hati dorang ni hehehe.. dorang sendiri blur je... so untuk entri kali ni.. 

aku akan mendedahkan rahsia wanita yang patut kita ketahui.. yelakan, kat sini kan ramai lelaki yang bakal jadi suami.. kalo tak pon sape2 yang ade awek pon boleh la jugak korang baca entri ni.. untuk menambah pengetahuan tentang wanita ni kan? hehehehe.. ok silakan la baca ok? hehehehe..



1. Bila sorang wanita mengatakan dia sedang bersedih,tetapi dia tidak menitiskan airmata,itu bermakna dia sedang menangis di dalam hatinya.



2. Bila dia tidak menghiraukan kamu selepas kamu menyakiti hatinya, lebih baik kamu beri dia masa untuk menenangkan hatinya semula sebelum kamu menegur dengan ucapan maaf.


3. Wanita sukar nak cari benda yang dia benci tentang orang yang paling dia sayang (sebab itu ramai wanita yang patah hati bila hubungan itu putus di tengah jalan).


4. Sekiranya sorang wanita jatuh cinta dengan sorang lelaki, lelaki itu akan sentiasa ada di fikirannya walaupun ketika dia sedang keluar dengan lelaki lain.


5. Bila lelaki yang dia suka dan cinta merenung tajam ke dalam matanya, dia akan cair seperti coklat!!


6. Wanita memang sukakan pujian tetapi selalu tidak tau macam mana nak menerima pujian.


7. Jika kamu tidak suka dengan gadis yang sukakan kamu separuh mati, tolak cintanya dengan lembut, jangan berkasar sebab ada satu semangat dalam diri wanita yang kamu tak akan tahu bila dia dah buat keputusan, dia akan lakukan apa saja.


8. Sekiranya sorang gadis mula menjauhkan diri darimu selepas kamu tolak cintanya, biarkan dia untuk seketika. Sekiranya kamu masih ingin menganggap dia sorang kawan, cubalah tegur dia perlahan-lahan.


9. Wanita suka meluahkan apa yang mereka rasa. Muzik, puisi, lukisan dan tulisan adalah cara termudah mereka meluahkan isi hati mereka.


10. Jangan sesekali beritahu perempuan yang mereka ni langsung tak berguna.


11. Bersikap terlalu serius boleh mematikan mood wanita.


12. Bila pertama kali lelaki yang dicintainya dalam diam memberikan respon positif, misalnya menghubunginya melalui telefon, si gadis akan bersikap acuh tak acuh seolah-olah tidak berminat, tetapi sebaik saja ganggang diletakkan, dia akan menjerit kesukaan dan ! tak sampai sepuluh minit, semua rakan-rakannya akan tahu berita tersebut.


13. Sekuntum senyuman memberi seribu erti bagi wanita. Jadi jangan senyum sebarangan!.


14. Jika kamu menyukai sorang wanita, cubalah mulakan dengan persahabatan. Kemudian biarkan dia mengenalimu dengan lebih mendalam.


15. Jika sorang wanita memberi seribu satu alasan setiap kali kamu ajak keluar, tinggalkan dia sebab dia memang tak berminat denganmu.


16. Tetapi jika dalam masa yang sama dia menghubungimu atau menunggu panggilan darimu, teruskan usahamu untuk memikatnya.


17. Jangan sesekali mengagak apa yang dirasakannya. Tanya dia sendiri!!


18. Selepas sorang gadis jatuh cinta, dia akan sering tertanya-tanya kenapalah aku tak jumpa lelaki ini lebih awal.


19. Kalau kamu masih tercari-cari cara yang paling romantik untuk memikat hati sorang gadis, cubalah rajin-rajinkan tangan menyelak buku-buku cinta.


20. Bila setiap kali gambar kelas keluar, benda pertama! yang dicari oleh wanita ialah siapa yang berdiri di sebelah buah hatinya, kemudian barulah dirinya sendiri.


21. Bekas teman lelaki akan sentiasa ada di fikirannya tetapi lelaki yang dicintainya sekarang akan berada di tempat teristimewa iaitu di hatinya!!


22. Satu ucapan ‘Hi’ sahaja sudah cukup menceriakan harinya.


23. Teman baiknya saja yang tahu apa yang sedang dia rasa dan lalui.


24. Wanita paling benci lelaki yang berbaik-baik dengan mereka semata-mata nak tackle kawan mereka yang paling cantik.


25. Cinta bermaksud kesetiaan, ambil berat, jujur dan kebahagiaan tanpa sebarang kompromi.


26. Semua wanita mahukan sorang lelaki yang cintakan mereka sepenuh hati..


27. Senjata wanita adalah airmata!!


28. Wanita suka jika sesekali orang yang disayanginya mengadakan surprise buatnya (hadiah,bunga atau sekadar kad ucapan romantis). Mereka akan rasa terharu dan merasakan bahawa dirinya dicintai setulus hati. Dengan ini! dia tak akan ragu-ragu terhadapmu.


29. Wanita mudah jatuh hati pada lelaki yang ambil berat tentang mereka dan baik terhadapnya. So,kalau nak memikat wanita pandai-pandailah…


30. Sebenarnya mudah mengambil hati wanita kerana apa yang dia mahu hanyalah perasaan dicintai dan disayangi sepenuh jiwa.

sekian sahaja entri kali ini.. untuk lebih lagi info tunggu k? nanti kalau aku rajin aku tambah lagi info2 untuk korang sume..

k luv u allz hehehe

salam hehehe

Credit To : Mixter Studio Blog

Category:  
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response.
12 Responses
  1. wahhh..
    nice one;)
    slm perkenalan org malaysia dri mesir..haha;p

  2. ahakz.. jauhnye kt mesir huhuhuhu..

  3. no.12 paling best..hehe

  4. cik kiah: ade pngalaman wat cm2 kew? huhuhuhu..

  5. salam ziarah....saya dah letak awk punya blog badge yg Azfar90 buat kat blog saya...sama2 promote blog awk kepada other readers...happy blogging :)

  6. rahsia dalaman lelaki dah post lom..
    kene fair n square neyh
    ^^

  7. haha.. nnt aku post k hehehe...

  8. gravatar Jue

    best la entry nie, kadang2 lelaki kena jg tau tentang kaum wanita.. he2..

  9. 2 la jue... mmg kne taw pon hehehe...

  10. hanya wanita yg mengetahui rahsia dalaman wanita....

  11. hehehe.. btol la ida hehehe.. pe kate org pmpn gtaw kt org laki hehhee.. bru org laki bleh phm ape yg pmpn ske n x ske hehhe..

Related Posts with Thumbnails