What's Time Now?

Follow me and I'll follow u back (just inform k)

Road Trip with My Broadband


Salam..

hye semua.. kembali lagi dalam project alpha. ok kali ini pula saya nak kongsi dengan anda semua tentang broadband. broadband ok bukan berokband. berokband tu nanti kita bincang kat lain post pulak. post ni nak bincangkan tentang broadband ye murid-murid hehehe..

ok berdasarkan kepada tajuk kat atas tu, Road=jalan, Trip=Perjalanan, With=dengan, My=saya dan Broadband=jalur lebar. ok faham? hehehe.. tak faham? ape susah, gabungkan je? jalan perjalanan dengan saya jalur lebar.. hahahaha.. tak betul ke?? oh maknanya korang kena tipu hahaha.. ok2 serius..

post kali ni membincangkan tentang pengalaman anda dengan broadband anda. so saya pun nak kongsi la pengalaman saya dengan broadband ni ok? dulu mase belum ada broadband, kita tak boleh nak bawa kemana-mana internet tu. yela, wayar berselirat, lagipun modem dia besar yang amat. kalo letak dalam beg, modem je da makan separuh space beg tu. tapi bila teknologi da semakin berkembang, maka makin hari semua gajet makin kecik dan sehingga la internet ni hanya sebesar ibu jari tangan je.. ibu jari kaki pun da kira besar da.

so dengan kemudahan yang sebegitu baik, maka takde alasan la kalau kita malas nak bukak internet ataupun nak kate internet takde. hanya amik broadband korang yang kecil molek tu, cucuk je kat laptop. semudah ABC je kan? hehe.. cam juga lah yang p1 sediakan ni. dia kan ade modem wiggy tu. bagus la tu, wiggy tu lagi  la comel. nak sumbat dalam stoking pun boleh, apatah lagi nak letak dalam beg. silap-silap hilang modem ko hahaha.. so dengan ada nya broadband yang kecil molek itu, aku bebas nak bawa kemana-mana. cakap je kat mana aku pergi, broadband mesti ikut dengan aku. aku g kelas ada, aku g jalan2 pun die ada, pergi dating pun dia ikut sekali tau.. hahaha.. memang sangat convenient la broadband ni kalo dan dibanding kan dengan internet yang konservatif hehehe..

ok penat dah membebel, aku nak chow dlu, apa-apa hal, tengok dulu project alpha episod 8-10 ni ok? hehehe.. pastikan pakai broadband, barulah laju dan tak sangkut2 hehehe.. ok blah dulu hehehe..

Episod 8



Episod 9



Episod 10



Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS

 
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response.
0 Responses
Related Posts with Thumbnails