What's Time Now?

Follow me and I'll follow u back (just inform k)

Aku Rindu Blog Aku

salam semua...

terima kasih kepada semua yang telah mengundi saya ok? hahaha.. wah!!! da macam shahir la plak kan hahaha  tu lah.. aku berangan jadi macam shahir ni hahahhaa... best siot dapat duit banyak hahaha kaya la dia kan.. aku ntah bila la nak kaya gaknya huhuhu.. nak jarap duit nuffnang.. memang merangkak2 nk naik tu

wahahaha... untuk sekian kali nya, hari ini barulah aku dapat jenguk blog kesayangan aku ni hehehe.. da bape lama tak update blog aku ni hahahaha.. ok2 pertama sekali hye untuk semua geng2 aku yang sedang memerhati blog aku ni ok? hehhee.. hari ini aku ada masa sikit nak jenguk blog. selalu asyik busy je kerja aku hehehe.. maklum la, kan aku tengah bercuti kan so banyak la masa aku nak bersama dengan kawan2 sampai lupa jap kat blog hahaha..

nasib baik la aku da belajar camne nak updaye blog guna sms hehehe.. kurang2 pon dapat juga la update blog daripada bersawang kan hahaha.. setakat ni ok la.. aku hargai gak pada yang ajar camne nak update guna sms tu kan hehehe.. memang bijak laksana pon die hehehe..

terima kasih pada semua yang tak jemu2 menjenguk blog ni walaupun tak berupdate sangat hahaha.. aku akan cuba untuk update blog ini sekerap mungkin hehehe.. aku akan pastikan blog kaler merah hati ni tak jadi bersawang hahaha.. korang teruskan jenguk blog aku ni ok? aku akan cuba sampaikan pelbagai cerita kat sini (kalau ade idea la kan hehehe) supaya korang tak jemu2 tengok blog aku ni ok? hehehe..

ok la ni aku ade serta kan gambar bagi korang yang rindu kat aku hahahhaa.. k chow dulu hehehe..


 amacam? encem tak...

salam semua hehehhee...

 
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response.
1 Response
Related Posts with Thumbnails