What's Time Now?

Follow me and I'll follow u back (just inform k)

Award Untuk Diriku

salam...


wah bangga rasanya bila ada orang yang sudi untuk menderma award kepada aku hehehe.. tengs diucapkan kepada Misz Syifa Rosli kerana telah memeberikan kepada hamba yang hina lagi keji ini award yang sangat kreatif lagi meletop hahaha..


sumpah lawa giler awrd ni hehehe.. memang terima kasih sangat2 diucapkan kepada Syifa Rosli sebab bagi award ni hehe.. memang wow la bila tengok awrd ni hehee.. nak tau apa nama award nyer? memperkenalkan

CREATIVE BLOGGER AWARD






heehehe.. amcam? cun tak award nyer hehehe.. ni aku bagi penerangan sket tentang award ni ok hehehe..

TAHNIAH!!!!!
Tarikh AWARD ini tercipta : 05 - 05 - 2010 / 3pagi :
Tarikh RASMI di sebarkan : 08 - 05 - 2010 / 3ptg : 



:: PENGRERTIAN BERKENAAN AWARD INI ::
PENCIL yang besar
Menunjukkan kesenian yang begitu peka terhadap blog anda dan mencerminkan sesuatu nilai penghasilan.
FILEM bergerak tanpa henti
Menunjukkan AWARD ini di FOWARD kepada bloggerist yang betul-betul layak menerima.
LOGO bulat berkelip-kelip
jika di perhatikan betul-betul, ia adalah manusia yang berkepalakan monitor komputer. ini membawa maksud anda adalah seorang yang begitu bijak menguasai dunia alam maya ke globalisasi.

Untuk maklum balas penerima AWARD ini, ikhlaskan hati untuk membuat entri/posting berkenaan AWARD ini dengan kreatif dan penuh estatik beserta FOWARD kepada 5 orang yang betul - betul layak menerima AWARD ini. anda juga boleh meletakkan AWARD ini di side bar atau dimana - mana yang bersesuaian. tinggalkan comment untuk ucapan manis anda.
-THE END-



hehe.. tu la penerangan nyer hehehe tapi buat masa ni aku belum ada idea lagi nak bagi kat sape sebab mase aku untuk jenguk blog terhad sekarang hehehe.. nanti bila aku ada masa aku akan senaraikan 5 orang yang bertuah untuk dpat award ni ok? hehehe..

ok la semua semoga jumpa lagi di lain entri pulak k? tengs sekali lagi kepada Syifa Rosli sebab bagi award ni kat aku hehehehe...


k tata semua..


salam..

 
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response.
1 Response
  1. gravatar Anonymous

    sebab ko hensem tu yg leh dpt award tu...hahaha

Related Posts with Thumbnails