What's Time Now?

Follow me and I'll follow u back (just inform k)

Fitrah Selamanya Kembali Beraksi...

Salam..

Hye semua.. wah akhirnya aku kembali beraksi di medan blogging yang penoh pancaroba ini hahahaha.. wah lama gila aku tak hapdet blog aku ni.. mesti korang rindu giler kat aku kan? (perasan da tu) hehehe.. maklum la, kat uma susah sikit nak buka blog sebab kena pergi cc baru bleh online.. kat uma tak ada.. nak beli berokband tapi duit plak kering kontang hahaha.. so tunggu je la bila balik kampus ni hehehe...

pergh gila babi r.. sem ni aku memang extra busy tahap superb punya.. nak mengadap tesis, ngan kelas lagi.. naik2 sem ni je pale da macam nak pecah weyh hehehe.. harap2 bleh la aku hadap semua tu.. macam hal la.. kan bagus kalo masuk u duk rilek je.. pastu grad hahahaha (kalo u bapak aku pun lom tentu bleh wat camtu) huhuhu.. tapi tak pe.. perjuangn kene diteruskan huhuhu..

dalam dua bulan ni, macam2 hal terjadi dalam hidup aku.. yang happy ada, yang sedih pun ada.. biasa la kan, dunia ni kadang2 kita tak boleh nak jangka.. kadang2 kita jangka baik je perjalanannya dari mula sampai akhir, rupa2 nya tak.. tersangkot gak rupenya hehehe.. adoiyai.. harap aku bleh la tabah dengan apa yang da terjadi ni kan? agak susah tapi redah je la hahaha.. KASI PECAH!!! huhuhu..

ok la.. banyak benda nak kongsi kan dengan korang semua.. tapi tunggu aku betol2 free tahap superb k? hehehe..

ok enjoy reading my blog hehe..

salam, luv u all hehe..

 
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response.
1 Response
  1. mcm la die sorg je yg bz
    haha

Related Posts with Thumbnails