What's Time Now?

Follow me and I'll follow u back (just inform k)

Bunkface !! Ko memang "HEBAT"..

memang buruk tol la muka korang.. huhuhu

Salam..

hahaha macam tak percaya je kan bila tengok bunkface dalam AIM semalam. macam mana pula la diorang boleh dapat anugerah kembara tu? macam tak percaya je, ye lah kebiasaannya orang yang dapat anugerah tu semuanya otai-otai kot. ni bunkface baru setahun jagung da dapat award tu. cam pelik la pula kenapa jadi macam tu kan? hehehe..

setahu aku la, before this ada la satu otai tu yang dapat kan anugerah tu? betolkan kalau aku salah. bukan ape beb, aku rasa cam tak adil la pula kan. yela kalau kita tengok pencapaian bunkface sekarang memang superb la kan. macam-macam anugerah dia da dapat, tapi tak sangka pula anugerah macam tu punya besar. memanag sangat pelik la hehehe..

apa-apa pun, tahniah untuk bunkface sebab dapat anugerah yang tak disangka itu. so harap bunkface pasni lebih bersemangat mempersadakan industri muzik tanah air ok? jangan sampai setakat menang award je lepas tu hilang entah ke mana. tu yang kita tak nak kan? apa-apa pun, semoga berjaya kepada bunkface dalam industri muzik kita yang semakin sesak ini..

walau macam mana pun aku nak bagitau kepada semua rakyat malaysia, teruslah menyokong industri muzik kita ok? kalau bukan kita yang sokong, siapa lagi kan? tak kan nak suh orang amerika pula yang nak sokong kan? hehehe

lari topik jap, semalam yang pasti MU ku telah menang lawan sunderland hahaha. suka hati aku. yela sebab chelsea pon menang kan. so agak takut la aku bila nak tengok gam MU semalam. taku-takut MU kalah pula, mampus aku kena kutuk dengan housemate aku hahaha.. nasib la abg Nani gol kan kalau tak putih mata la MU. so dengan itu, persaingan merebut gelaran epl akan berterusan lagi sampai perlawanan yang terakhir hehehe.. fuh!! dramatika habis la season ni kan? hehehe..

pape hal pon semoga bunkface dan MU meneruskan perjuangan mereka ok? semangat itu harus ada bro baru la boleh berjaya hehehe.. ok nanti kita cerita lagi sebab aku nak pergi mengadap buku jap hahaha.. hari ni kena jadi skema jap sebab aku ada exam.. wish me luck ok? k tata semua, selamat membaca blog aku yang tak seberapa ini ok?

ok salam semua..

 
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response.
3 Responses
  1. gravatar kai

    owh, Bunkface menang benda alah tu eh.. aku tak tgk pun ..haha..

    BTW, anugerah kembara tu utk artis Malaysia yang memperjuang muzik Malaysia ke luar negara, x kira la walau dekat rantau nusantara je..

    Maybe Bunkface bawak muzik dorg sampai ke Indonesia, Singapura an so on and so forth. Aku dengar lagu2 Bunkface mmg ada potensi utk penetrate MTV. Aku pun tak pasti sejauh mana dah Bunkface pergi kat dunia nih.

    Sebelum ni, artis2 muda yang pernah dpt anugerah kembara mcm Raihan, Rabbani, Too Phat. Dorg berjuang bkn dlm Malaysia jek.

    For more info, layarilah discography Bunkface.. haha...

  2. oh yeke bunkface dpt anugerah kembare tue~ mcm x sangke la plak... almaklumlah xx dapek tgk AIM tue~ huhu~

  3. gravatar SH

    bunkface mmg the best ah..semua lagu dia mmg ada potensi...fuhh bkn nak kata tp bro dgr lagu utk album phoney phobia tuh...fuhhhhhhhhh layn gak cek..hehe

Related Posts with Thumbnails