What's Time Now?

Follow me and I'll follow u back (just inform k)

Keputusan Undian (Setelah Ditutup Pada: 12 tgh mlm 2/5/2010)


Setelah undian ditutup pada malam tadi, maka keputusan undian untuk template yang akan aku gunakan adalah seperti berikut iaitu sebanyak 22 orang telah mengundi apabila kotak undian dibuka pada jam 3 pagi 29/4/2010 sehingga jam 12 tengah malam 2/5/2010. keputusan yang menyaksikan persaingan sengit diantara Template 1 dan juga Template 2 yang mencatatkan keputusan yang sama iaitu sebanyak sembilan (9) orang atau 41 % yang mengundi untuk Template 1 dan sembilan (9) orang atau 41% yang mengundi untuk Template 2. persaingan sengit ini menunjukkan bahawa kedua-dua template ini mempunyai daya tarikan yang sama.

namun begitu, sebanyak empat (4) orang ataupun 18% yang membuat undi rosak berjaya dikenalpasti. ini berikutan kerana mungkin mereka tidak meminati template tersebut dan ini membuatkan mereka melakukan undi rosak.

seperti yang telah dinyatakan sebelum ini, template yag mendapat paling banyak undian akan digunakan untuk blog ini, namun begitu keputusan yang dicatatkan ini menunjukkan bilangan yang sama. maka selaku tuan punya blog, saya akan memilih sendiri template yang akan saya gunakan. penukaran template akan dilakukan seminggu dari sekarang.

ucapan terima kasih diucapkan kepada semua yang mengundi dan teruskan untuk membaca blog Fitrah Selamanya kerana akan ada lebih banyak lagi info yang akan saya kongsikan bersama..



Template 1




Template 2



sekian terima kasih..

salam..

Category:  
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response.
3 Responses
  1. gravatar Anonymous

    undi rosak tu aku punyer keje la tu ;p

  2. cube la try cari template yg lain. hehe ^,^

Related Posts with Thumbnails