What's Time Now?

Follow me and I'll follow u back (just inform k)

Pesanan Untuk Skuad Bolasepak Malaysia




Salam..

Hye blogger.. apa kabar ini hari? ada baik? hehehe.. kalo baik bagus la, kalau tak baik tu jom baca entri-entri aku hehehe.. promote jap hahaha.. bukan apa, just untuk korang lepaskan masalah atau untuk membaikkan hari korang hari ni.. sebab apa? hari yang indah bermula dengan senyuman gatal hahaha..

ok tapi bukan itu yang aku nak citekan kat korang hehehe.. aku tulis post ni pon sebab nak kasi panaz kat penyokong-penyokong chelsea dengan man city  dan juga pemain-pemain bola sepak malaysia hahaha.. sebab apa? sebab abg Rooney dapat anugerah lagi hahaha.. jangan jeles la drogba dengan tevez yang tertinggal undi yang jauh di belakang bontot abg Rooney huhuhu.. memang season ni untuk rooney la.. menjadi-jadi betol dia sekarang hehhe.. walaupun injured tapi still excelent lagi tu.. memang betol-betol dasat hahaha.. yela, orang da bayar juta-juta kan, tak nak main cam haram pulak kan? mesti la main dengan penoh bersemangat huhuhuhu..

tapi tu la, bila la pemain malaysia nak jadi macam tu kan? aku sesak betol la tengok pemain malaysia. bukan nak kata aku ni tak sokong barangan buatan malaysia, tapi masalahnya sekarang kurang kualiti. tengok je la selangor tu, padahal bagi aku selangor tu da ok da main kalau kat malaysia tapi tengok-tengok kena belasah teruk-teruk kat peringkat antarabangsa. ok alasannya pemain kita tak dapat nak bersaing dengan pemain negara lain sebab takda pemain import, ok fine tapi kalau letak pemain import pon same gak.. apa kes? apa kejadahnya semua ini? hahahaha..



maaf la kalau ada pemain malaysia yang baca post aku ni ok macam blog ni popular sangat tapi aku bukan nak kasi moral korang down, tapi aku just jadikan ini sebagai penaik semangat untuk korang lebih perfom lagi kan.. dalam dunia ni kita memerlukan tekanan untuk lebih berjaya. kalau takda tekanan, maka kita akan berada pada comfort zone setiap masa. so perfomance pon akan menurun dan jadi makin kurang berkualiti. so aku nak semua pemain malaysia jadikan kejayaan rooney dan post aku ni sebagai pemankin untuk korang lebih berjaya. sapa tak suke weh kalau malaysia masuk piala dunia sapa yang tak suka boleh pindah negara lain memang aku rasa cuti sebulan kita semua hehehe.. so itu la yang aku harapkan dari semua pemain bolasepak malaysia... badminton, squashy (btol ke aku eja?), lumba basikal da buktikan peningkatan, so sekarang aku menunggu bilakah bolasepak malaysia akan kearah itu..

harap lepas ni akau dapat dengar berita gembira bila malaysia beraksi dalam peringkat antarabangsa (macam sukan sea ritu). ok kepada blogger yang sudi membaca, aku harap korang juga sependapat dengan aku ok? tapi yang penting buat penyokong chelsea dan juga man city, anda hanya geget jari je la bila Rooney dapat award hehehe.. tahniah buat Rooney dan semoga berjaya buat Skuad Bolasepak Malaysia..

ok jumpa lagi di lain entri pula ok?

salam semua, love u allz..

 
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response.
3 Responses
  1. haha u MU supporter jgk ke? btw i dah follow ur blog :)

Related Posts with Thumbnails